23 Haziran 2009 Salı

Soluksuz

dinle beni
hayır hayır oku
hiç ara vermeden
noktalama işaretlerini
nokta
virgül ve diğerlerini
kelimeler arasına
cümlelerin sonuna koymadan
hiç nefes almadan oku
soluksuz
nefesin bittiği yere kadar
nefesin bittiğinde ise dur ve düşün
neler anlattım sana
bir düşün
aklına başka hiç bir şey girmesin
düşün
seni nasıl düşündüğümü düşün
hiç uyumadan
gözlerini hiç kırpmadan
uyumadan
sabaha kadar
güneş doğana kadar düşün
gözlerin kapandığında ise
bırak kendini boşluğa

sana geldiğim gibi uç
tut ellerimden
yetiş bana
gökyüzünün en derinliklerinde
bekler bulutların şatosu
bağır
haykır
çığlık at
söyle içindekilerini
sende söyle içindekilerini
bak ben söylüyorum
haykırıyorum sana
bağırıyorum boşluğa
"sonsuz karanlığımdaki kızıllıksın" diye
ya ben senin için neyim
söyle bağır haykır
gel ya da git...

Hiç yorum yok: