11 Ekim 2009 Pazar

PİCTUREKA

Eylülün üçüncü haftası otobüs beklerken
Beş yaşında bir çocuk oldum
Rüzgar üşüttü beni kaçtım eve
Oysa koşmak bedava düşmek bedava
Alan vergisi de almıyorlar üstelik uçurtmalardan
O zaman hissederek yaşamak adına bu garda pictureka
Sonra sarışın bir kadın oldum şu karşı bankta
Usulca şehveti astı uçuşan saçlarıma rüzgar
Aşk senkronize bir hal aldı pantolonlarda
Nankörlük ettim yine de erkeklerin gözlerine
Sırtıma bir kambur yüklendim yüzüm aynı ben
Arayan gözlere bulunmamak lazım hadi pictureka
Yok olmayacak böyle herkes niye bakıyor
Bacağımın tekini de ben kırdım katıldım aranıza
Gözlerinizi de topladım bacağımdan ve sırtımdan
Gözlerinizin üzerinde baktıklarınız da var hayret
Gazeteler, havadaki kuş, mahallenin delisi
Komşu kadının memesi, sekreterin bacağı
Televizyon dizileri, imamın kıçı
Telefonlar, ayakkabılar, arabalar, caddeler
Anladık gözleriniz beyninizin dikiz aynası ama
Ne bir çift göz var ne bir şişe şarap
Hem eylül hem de üçüncü haftası üç kere ayıp
Haydi alın kumandalarınızı, takın gözlüklerinizi
Çıkartın kafalarınızı pencerelerden
Seyre dalın anlamamak adına ve merakla
Kum saati dolana kadar dünyanın size pictureka

Hiç yorum yok: