23 Ağustos 2009 Pazar

YA EVDE YOKSAM!!?

Sonuçta hiç bir neden yoktu
Beni sevmen için
211 yıldız kayması saydım
83 kez bozuldu sokak lambası
Ben evden hiç çıkmadım

Önce nefes sonra
Yine yine buğu camda
Ve geri dönmelisin herkülün işini kolaylaştırmak için
Masada kalmamalı öylece
Teslayı bulup sokak lambasını yaptırmalıyız
Nasıl ki yatırırdın beni göğsüne
Evden çıkışım da elinden olmalı

Sonra buğu önce
Yine yine nefes ağzımda
Kalbin elimde olmalı adın dilimde
Yakışmazdı zaten kışın ortasında çamurda

Önce nefes sonra
Yine yine son nefes
Kaybolan bir ipucundan başka bir şey değildir
İpuçlarının yok oluşu elinden olmalı

Sonuçta başka isim yoksa isminden başka
Bir sigara yakmalıyım
En sevdiğin yıldızın
En sevdiğin parkında olmalıyım
Deniz manzaralı televizyon karşısında
Şarabım elinden olmalı
Kırmızı
Sen yüzük kullanmalısın..

1 yorum:

kuyu dedi ki...

ben ne şiir kısmına bakayım sen bak artık şiirlere sen yorum yaz. takdir ettim bişi diyemedim tam benim tarzımda ikiside. saygılar, yenileri bekler gözler ...