20 Ocak 2009 Salı

Onlar Biliyor Ben Değil

Bir gözlerime , bir de kalbime sor kendini
Onlar biliyor ben değil sevgini !
Onlar seviyor seni hala ilk günkü kadar
Onlar özlüyor seni ayrıldığımızın ilk günü gibi
Küçük bir masaldaki kahramanlar olduğumuzu
Aslında sadece benim kahraman olduğumu
Hayal kırıklıklarıyla dolu birkaç aylık evcilik oyununu ...

Bir gözlerime , bir de kalbime sor kendini
Seni sevmenin onlara neden acı verdiğini
Onlar korkuyor sensiz ben değil !
Bana sürekli yalvarıyorlar "git ona " diye
Ellerimi de kışkırtıyorlar ellerini tutmuyor diye
Gözyaşlarımı zorluyorlar akmaları için
Kontrol edemiyorum !
Ayaklarımla aram bozuk zaten
Yanına gitmiyorum bu aralar diye
Ama sen hep dersin ya bana
"Beni nasıl bu kadar çok sevebiliyorsun ? "
İşte bunu
Bir gözlerime bir de kalbime sor
Onlar anlatsın senin bendeki değerini ...

Hiç yorum yok: