18 Ocak 2009 Pazar

Bir Kişiye ve Gazze'ye Dair

Kelimelerini deftere dökerken ürkek
belli ki emin değil
Bir başkasının fısıldadığı belli
Her seferinde boynunu büküyor
kafanı sağa yatırıyorsun
Fısıltıları duyabilmek senin işin
kelimeleri herkes yazar
Sen değil misin şiiri herkes yazar
Fısıltıları duyuyorsun
belli
öyle gözüküyor tam karşıdan
Sonra bir takım inatlaşmalar
Hangi sayfa yazmak için doğru
Yahut “Bu sayfanın nesi var?” sıkıntısı sebepsiz yere
Sildiğin, sildiğim fotoğraflarda yok olurken sanal dünyada
Analog kullanmalı diyorum
içimden
Filmi nasıl siler insan?
Ve birileri Gazze için “İnsanlık Nöbeti” tutarken
Ben bir barda
Ve de kör karanlıkta
Nihat Genç’in “Kalbimi Filistin’e Gömün” yazısını okuyorum
Biramı yudumluyorum
Gözlerim doluyor
Kelimeler fısıldanıyor
Ve fakat duyamıyorum
Hayli gürültülü bir şarkı var duyamıyorum
Üşümüyorum sizler gibi
Elin üşümüş mühim değil hiç
Kaçınızın içi üşüyor
Gazze denilince?

Hiç yorum yok: