8 Temmuz 2009 Çarşamba

Kızıl Umutlar

Sensiz geçen her günüm/Kocaman bir yalnızlık/Geceleri ağlayan gözler/
Bu gözler her sabah seni bekler/bıkmadan usanmadan bir gün geleceksin diye/
Günler geceler bitti/Umut hiç bitmedi/Belki boşa kurulan bir hayal bu/
Hiç olmayacak/Hiç gelmeyeceksin/Ama güzeli düşünmek/seni düşünmek
en güzeli/Bu saatlerde uyuyorsundur belki(05.06)/Bense düşünüyorum seni/
Birlikte dinlediğimiz şarkıları/Uzun zaman sonra ilk defa dinliyorum/
Sen uyuyorsun/Bense düşünüyorum/İşte benim en sevdiğim parça çalıyor/
"Benimle uçmak istermisin?.."/Ve işte bir gece daha şafağın sökmesiyle birlikte
sona eriyor/Yeni bir umut güneşin kızıllığıyla odama giriyor/Yoksa bu kızıllık...

Yavuz Çetin-Benimle Uçmak İster misin?

2 yorum:

Emrah Aydoğdu dedi ki...

şiir en güzel o saatlerde yazılıyor değil mi ben de çok geceyi sabah ettim sevgilinin hayaliyle bütün şehir uyurken uyanık kalmak tutkularınla başbaşa kendine yolcu olmak çok güzel. sevindim yalnız değilmişim :)

Gürkan İşsevenler dedi ki...

dediğin gibi şehir uyurken uyanık kalıp tutkularınla başbaşa kalmak ve düşündüğün kişinin tatlı uykusunu benimseyerek onun yanına yolculuk edip yaznında sözcükleri beyaz kağıda aktarmak...evet en güzel yazı geceden sabaha karşı yazılan yazı:)