17 Temmuz 2009 Cuma

Beş Perde

1.PERDE

ilk tanışmamızı hatırlıyon mu
ben seni ondan öncede tanıyordum
hatırlıyormusun o temmuz sıcağında
saat öğleden sonra dördü geçmişti
ben hiç unutmadım işte
sanki bir başka dünyadaydım sanki
hatırladın mı o temmuz sıcağındaki tanışmamızı
ağustos ayından da sıcak olan aşkımı

2.PERDE

peki asıl sana olan aşkımı
eylül fırtınasını
onu hatırlıyor musun
bana süpriz yaptığın o son akşamı
görmedin mi kalbimin nasıl çarptığını
duymadın mı o sesi
konuşamadım bir süre hatırlıyor musun
unuturmuyum seni durakta yolcu ettiğimi
bilseydim gerçekten gideceğini bırakırmıydım seni

3.PERDE

hatırlıyorsun değil mi birinci ve ikinci perdeyi
hatırlarsın büyülü kelimelerimi
birer birer uçuyordu bende
kayboluyordu,terk ediyorlardı biliyor musun
onlarda beni yalnız bırakıyorlardı
ben seni o günkü gibi hatırlamaya devam ettim

4.PERDE

bir gün bir mesaj geldi senden bana
düştü içime sakladığım ateş yine
bu perdeye yazacak bir şey bulamıyorum
5.perdeyi sen yaz benim için

5.PERDE

_________________________________________
_________________________________________

Hiç yorum yok: