10 Şubat 2009 Salı

Bırakın Beni Gideyim

Çare , aramakla bulunmaz
Sevgi , git demekle söndürülmez
Katliam, yakalanınca sona ermez
Güven, tek hatayla dinmez
Ve endişe, boşverice geçmez
Bu kadar basit değildir hayat
Senin nasihatlarına ihtiyacım yok benim !
Zaten ben hayatın ta kendisiyim
Kurallarını ben koydum ; yalanlarını da ben söyledim
Dönüş yolunu anımsayamayacaksan eğer,
Dön şimdiden geri gelme paşimden
Senin o buruşturup çöpe attığın kurallarımla varım ben
Geleceksen de o alçak gönlünü sök at da gel
Belki de bir gün garip bir şehirde karşılaşırız tekrar
İşte o güne dek gözükme gözüme
Yoruldum artık direnmekten
Sıkıldım hepinizden
Mecalim kalmadı kaçacak sizlerden
Ya şimdi bırakın peşimi
Ya da sandığınız gibi bir melekseniz
Kurtarın beni bu uçurumlardan
Doysun artık sahte duygularınız
İnsanlarla oynamaktan vazgeçin
Eğer sandığınız gibi birer melekseniz
Bırakın beni gideyim ...

Hiç yorum yok: